"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 5 października 2016

prawie...

już jak morsowanie hi,hi... Temperatura powietrza +3, ale wody o wiele wyższa, bo nad powierzchnią unosi się cudowna mgiełka pary:) 
Wejście rewelacja, lecz wyjść na powierzchnię się nie chce he,he...
Do startu trzy dni, więc rankiem drepanie do darmowego spa w parku Lisiniec i kąpiel w "Pacyfiku". Trochę popływałem i chociaż korciło mnie jeszcze, jeszcze... zawijasami między kroplami deszczu wróciłem do domu;)  
Trzy kilometry przetruchtane. Mięśnie i stawy lekko pobudzone. Reszta to siła psychiki, mentalnego nastawienia i odpowiedniej mobilizacji, bo przecież długie dystanse biegnie się głową, a nogami tylko przebiera;)

Podobno na niedzielę synoptycy prognozują plus 9-10 stopni, bezwietrznie i przelotne opady deszczu. Czyli pogoda dla biegaczy:) Podobno nie ma złej pogody na bieganie są tylko źle ubrani biegacze;)

Dla podniesienia morale he,he... Szczególnie dla debiutujących w Poznaniu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13