"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 30 września 2016

ucieczka...

przed goniącą metą w planach na  jutro he,he... Z ciekawości jak Im to wyjdzie? Polecę truchtem na start, bo wg mapy do SP47 mam tylko około czterech kilometrów. Zatem w ramach rozgrzewki zrobię czwórkę, potem będę uciekał i na koniec wrócę "z buta";) 
Bialska musi mi więc wybaczyć, że jutro pobiegnę w przeciwnym kierunku.
Dzisiaj ośmiokilometrowe dreptanie i pływanie w "Pacyfiku". Temperatura powietrza piętnaście kresek na plusie i od razu woda wydaje się być zimniejsza;) Niedawno przy temperaturze otoczenia plus trzy stopnie w wodzie było cieplej niż na powietrzu hi,hi... 

Tuptając dziś po naszym częstochowskim "Bałtyku" oficjalnie Parku Lisiniec zauważyłem przygotowywania do kolejnej imprezy MOSiR_u Duathlonu:) 
Na liście startowej niestety niespełna dwustu zawodników:(
Na terenie parku jest trochę fajnych ścieżek i zapowiada się niezłe cioranie;) 

Zastanawiałem się nawet, czy nie spróbować;) Niestety mój stalowy rumak wygrany w losowaniu po biegu w Rudnikach nie pochodzi ze stajni sportowej he,he... 
To typowy miejski rower, delikatny na przejażdżki, a nie szalone rowerowanie po wertepach;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13