"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 21 września 2016

Lisinieckie...

spa i baseny termalne he,he...
Pogoda prawie jak wczoraj. Prawie, bo dziś w gratisie deszcz hi,hi... Ojciec Kolegi biegacza kiedy mnie zobaczył przebiegającego koło Ich posesji pokręcił głową i spytał: "jak się panu chce w taką pogodę" Pozdrowiłem sąsiada i krótko stwierdziłem przecież nie jestem z cukru;) "No tak" przyznał uciekając do samochodu.
Fakt akurat przylało, bo gdy wychodziłem była tylko mżawa.
Doleciałem do parku Lisiniec popularnie zwanym "Bałtykiem" i na głównej alei spotkanie ze znajomymi Psiarzami. Okutani w płaszcze foliowe powitali mnie uśmiechem, a Gościu, Który czasem biega powiedział: "o dwunastej będzie słońce!" I już nie będzie tak fajnie rzuciłem;) 
Obleciałem pętle dookoła zbiorników zerkając jak woda się "gotuje" he,he... To samo było wczorajszego ranka. Temperatura powietrza tylko około dziesięciu stopni plus, a woda w gliniankach jeszcze nie wystygła i nad powierzchnią unoszą się opary jak w termalnych źródłach. 
Po kółeczku jedyne pięć przebieżek, bo regeneruje się przed niedzielną połówką;) Potem kurs na "Pacyfik".
Żal byłoby nie wejść do wody w takich warunkach przecież hi,hi... Kąpiel rewelacyjna:)) woda cieplejsza niż powietrze, więc wchodzi się jak do wanny he,he...
Popływałem i choć padało było świetnie:) nawet nie zmokłem w wodzie;)
Wróciłem naokoło, ale i tak licznik pokazał tylko siedem kilometrów:( Trochę "oszczędzam się" specjalnie, żeby w Wieliczce poczuć głód biegania;) Ktoś na forum nazwał tę połówkę deszczową, więc może być ciekawie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13