"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 17 września 2016

klamka zapadła...

wysłałem organizatorowi konkursu dane potrzebne do wpisania na listę startową 17 Poznań Maraton:)
Do startu tylko 21 dni! Trzeba zacząć przygotowania mentalne, bo przecież długie dystanse biega się głową, a nogami tylko przebiera hi,hi...
Muszę trochę uporządkować i rozplanować moje codzienne bieganie pod kątem tego startu. Pierwsze postanowienie: za tydzień 25-go Półmaraton Wielicki. Nie dla bicia rekordów, ale jako element treningu przygotowawczego. Tym razem po raz pierwszy odpuszczam trzydziestkę. Przed każdym z moich poprzednich maratonów zawsze robiłem taki trzydziestokilometrowy trening. Tylko zawsze wiedziałem o starcie kilka miesięcy wcześniej, a nie na trzy tygodnie przed he,he... Cóż wolę być niedotrenowany niż przetrenowany;)

Dzisiaj Bialska, czyli Aleja Brzozowa, Lasek Wilka i bialskie pola. Dwie sesje ćwiczeń przed i po na plenerowej siłowni i regeneracja w chłodnej wodzie na koniec. 
Dwadzieścia dwa kilometry "z buta" i trenowanie samotności długodystansowca, bo po nocnym deszczu byłem dziś jak "samotny biały żagiel" hi,hi... Fajnie mi się biegało chociaż jak zwykle po decyzji *biegnę maraton* ciało zaczyna "wymyślać" jakieś bóle he,he... Wiem, że nie chce, próbuje mnie odwieść od tego zamiaru, lecz jak powiedziałem klamka zapadła! 
W dniu startu (ma być ponad sześć tysięcy uczestników;) będzie musiało się pogodzić i wszystko minie jak "ręką odjął":)
Maraton po dwuletniej przerwie będzie prawie jak pierwszy;) A więc szczególny. Dedykuję go dla Wiktorii, Która niedawno skończyła roczek i tydzień  temu przetuptała z dziadkiem 60 metrów na Biegu Rodzinnym:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13