"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 13 sierpnia 2016

"Verdi"...

swego czasu mawiał: "jak się zapiszę, że będę w sobotę rano, albo obiecam to bankowo zaśpię lub wydarzy się coś nieprzewidywanego i nie stawie się pobiegać". 
Ja wczoraj napisałem: "będę rano" i "figa z makiem" mogłem wyjść dopiero o dziewiątej:(
Z powodu "inwazji" Pielgrzymów i dwóch czerwonych kartek w kalendarzu trzeba było zrobić bez tłoku z rana zaopatrzenie na dwa dni;) Cóż jak się mieszka w cieniu "Świętej Wieży" trzeba być zapobiegliwym hi,hi... "Atakują Pątnicy ze wszystkich stron i już w obrębie klasztoru jest tłoczno.
Pogoda dla biegaczy super! Pochmurno, troszkę deszczu i nie za gorąco:) Piechurzy maszerujący w pielgrzymce pewnie woleliby bardziej stabilną aurę. Ale Oni jak biegacze są twardzi, więc zapewne dadzą radę:) Czasami żal mi szczególnie małych dzieciaków i Tych dużo wcześniej urodzonych. Bo codzienne pokonywanie kilkudziesięciu kilometrów czasem w skrajnych warunkach pogodowych daje Im "popalić". Jednak jak sami mówią kiedy stają przed Cudownym Obrazem Pani Jasnogórskiej nie czują zmęczenia i są bardziej szczęśliwi od maratończyków wpadających na metę:)
Zacząłem dziś z małym opóźnieniem, ale swoje zrobiłem he,he... Niecałe dwa kilometry dreptania na rozkręcenie i siłownia na wolnym powietrzu;) Potem fantastyczna o tej porze roku Aleją Brzozową za Sanktuarium Krwi Chrystusa. Tam w bialskich polach dwie czterokilometrowe pętle. Po pierwszej w delikatnym deszczyku:) Super! Jak ja to lubię. Musiała mi się podejrzanie gęba śmiać;) Jak dobiegłem z powrotem pod bloki na Bialskiej i zacząłem ćwiczyć na przyrządach pani pod parasolką podejrzliwie mi się długo przyglądała hi,hi...
Od Rynku Wieluńskiego leciałem już slalomem między utrudzonymi Pielgrzymami i autokarami;)
Wg endo zrobiłem szesnaście kilometrów, a w całym tygodniu sześćdziesiąt dwa w pięciu wyjściach. Biegło mi się dziś rewelacyjnie:) Nie wiem, czy to po wczorajszych "zawodach" mnie tak niosło hi,hi... czy podwójne endorfiny z racji deszczu;) Jutro luzik;) a poniedziałkowe święto postaram się dodatkowo uczcić bieganiem. 
zdjęcia Biuro Prasowe Jasnej Góry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13