"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 11 sierpnia 2016

ORK_a...

czyli Obóz Regeneracyjno Kondycyjny już za tydzień;) Dzisiaj krótko i wolno, bo jutro znowu kolejne "zawody". Szóstka wokół "Bałtyku" i "Adriatyku" po raz piąty:) Ostatni sprawdzian przed XXVII Biegiem Solidarności. Zobaczymy jaka będzie aura. 
Na razie w wysokich tatrach śnieg, a u nas o poranku jedynie +9. Nagrzana woda w gliniankach
paruje niczym w termach he,he...
Plaża w parku Lisiniec opustoszała podobnie jak ścieżka:( 
Żadnych biegaczy, Kijarzy, spacerowiczów, jedynie zatwardziali miłośnicy moczenia kija  nie dają za wygraną hi,hi... 
Chyba dlatego na skrzyżowaniu przy kortach wpadłem na "wpadłem" na szalejące w koszu na śmieci wiewiórki.
Wracając trochę inną drogą bardzo spodobało mi się ukwiecone ogrodzenie posesji:) No proszę, a mówią, że bieganie jest nudne, bo nic się nie dzieje;) Ale to tylko Ci, Którzy jeszcze nie wiedzą jak bardzo chcą biegać hi,hi...  
Mnie było dziś mało:( Siódemka na spokojnie:) fajna! Żeby jutro nogi były lekkie. Lecz jak zawsze kiedy rozsądek mówi starczy uzależnienie podszeptuje jeszcze jeszcze, dalej dalej...
Głód endorfinek i wciąż chce się więcej, więcej i więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13