"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 9 lipca 2016

skoro...

wolno, czy szybko to tak samo daleko;) to dziś po wczorajszych "zawodach" potuptałem na Bialską zwaną również Aleją Brzozową. Po drodze wstąpiłem na plenerową siłownię i zaraz potem przy kapliczce zdziwko he,he... postawili lampy z oświetleniem ledowym! Już po zmroku nie trzeba będzie latać z oczami w ręce hi,hi...
Spokojnym tempem na luzie obleciałem dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa i o dziwo nie spotkałem w bialskich polach i Lasku Wilka żadnego biegacza:( Czyżby wszyscy wyjechali na wakacje? Bo przecież pogoda wymarzona dla biegaczy:) 
Pochmurno z przebłyskami słońca;) Na termometrze około piętnastu kresek na plusie. Po nocnych opadach deszczu fantastyczne rześkie, świeże, pachnące powietrze. I w drzewach rozśpiewane ptaki:) Jednym słowem warto wstać z rana! Zresztą jak mówi stare polskie przysłowie: *Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje*
Dopiero wracając spotkałem jedną biegaczkę i dwóch znajomych Kijarzy.
Po drodze zahaczyłem ponownie o siłownie na świeżym powietrzu i obrałem kierunek... "Pacyfik" he,he...
W drodze powrotnej biegło mi się nadspodziewanie lekko i szybko. Pokłosie wczorajszego ścigania się? 
Prawie osiemnaście kilometrów w nogach i radochy co nie miara cha,cha... Musi wystarczyć na cały "łikend";)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13