"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 25 czerwca 2016

zawody...

na dochodzenie były niespodziewanie dzisiaj na Bialskiej he.he.... Biegnąc  Aleją Brzozową jeszcze przed Sanktuarium Krwi Chrystusa dojrzałem przed sobą biegaczkę. Pomyślałem: dojdę Ją przed nowo budowanym kościołem? czy nie dojdę?
Im bliżej celu tym dystans wyraźnie się skracał i kiedy już myślałem, że Ją mam obejrzała się i przyspieszyła. Zbyt duża dzieliła nas odległość, żebym mógł Ją rozpoznać, ale skoro nie skręciła w żadną poprzeczną ścieżkę to na drugiej pętli zacząłem się zastanawiać skąd zna moją trasę??? Może czyta tutaj moje wypociny? Może podgląda moje treningi na endomondo? Pod koniec drugiego okrążenia trochę jakby zwolniła, lecz i tak do kapliczki u zbiegu ulic Bialska, Buffalo i Zakopiańska nie dałem rady Jej dogonić:( Potem skręciła w tę ostatnią i poleciała w kierunku Rocha. A ja już spokojnie Bialską do Okulickiego:) 
Gratulacje dla uciekającego mi dziś Zajączka i podziękowania, bo samemu jakoś ciężko byłoby mi się zmusić do przewentylowania płuc;) 
Nie dalej jak wczoraj zacząłem czytać otrzymaną książkę i tak sobie pomyślałem, że raz w tygodniu przydałby mi się jakiś mocniejszy, szybszy trening. Mógłby to być np. start w zawodach;)  Mówisz i masz hi,hi...

W tym tygodniu w pięciu wyjściach z dzisiejszą siedemnastką nabiegałem siedemdziesiąt dwa kilometry, więc jutro luzik:)

Dzisiaj jeszcze o piętnastej kibicowanie naszej reprezentacji piłki nożnej na ME we Francji. Trzymam kciuki już od teraz, nawet te od stóp;) Tylko trochę niepokoję się o końcowy rezultat, bo nie wiem czy w fazie grupowej nie wykorzystaliśmy już całego danego nam szczęścia. Myślę, że dojdzie do karnych i...    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13