"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 14 kwietnia 2016

zlało...

mnie hi,hi... Ale ponieważ uwielbiam bieganie w deszczu wcale sobie nie krzywduję;)
Wybiegając zastanawiałem się będzie padać, albo nie będzie? Cały dzień przelotny deszczyk padał, lecz pod wieczór myślałem, że co miało już napadać to się wypadało he,he... 
A tu po drodze dwa razy przylało i nie miałem nawet szans osuszyć w biegu. Dlatego znowu w domowe progi wlazłem ociekający wodą;)
Jak wracam taki przemoczony zawsze sam z siebie się śmieję i cieszę jak dzieciak po zabawie w kałuży:)


Nadreptałem prawie trzynaście kilometrów:) chociaż prawdę mówiąc nie wiem kiedy. Biegło mi się rewelacyjnie mimo, że w butach przewalała się woda;)



Było fajnie:) Choć nie biegaczom to zapewne trudno zrozumieć, bo znajomy stojąc na przystanku pod parasolem rzucił: "człowieku bój się Boga w taki deszcz!"

Ale czy ja jestem z mydła? 
Żebym się wymydlił, albo rozpuścił;) 
Zresztą biegam miedzy kroplami deszczu cha,cha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13