"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 13 kwietnia 2016

powtórka...

z zeszłego tygodnia. Tak spodobało mi się krosowanie, że dzisiaj znów wybrałem na "Bałtyku" te bardziej dziewicze ścieżki he,he... Dodatkowy atut tych odcinków to pofałdowany teren, więc na podbiegi atakuję;) a na zbiegach lecę "na łeb na szyję" hi,hi...
W sumie natupałem osiemnaście kilometrów, czyli o dwa więcej niż w zeszłą środę:) Na dobitkę w końcówce jeszcze slalom pod "Górę" między drzewami i w nagrodę od przechodzącej kobiety: "brawo, brawo podziwiam pana i zazdroszczę" Ale czego? pomyślałem;) Przecież nic specjalnego nie robię, a biegać Każdy może, trochę lepiej lub gorzej...
Ja z kolei zazdroszczę Tym później urodzonym, że teraz jest taki boom na bieganie! 
O bieganiu zacząłem myśleć dzięki ś.p. Hopferowi mojemu imiennikowi, który w tv zainicjował akcję *Bieg po zdrowie* i był twórcą Maratonu Pokoju - dzisiejszego Warszawskiego. W głębi duszy marzył mi się wtedy start w MP, ale nie było neta, a w najbliższym otoczeniu Kogoś Kto mnie zachęcił, podpowiedział, doradził... Mój Wuefista był niestety fanatykiem ręcznej;) Zresztą to były całkiem inne czasy:( Nigdy nie widziałem żadnego biegacza na ulicy;)
Fajnie mi się dziś biegało:) Czuję, że forma rośnie i dlatego trochę żałuję, że nie polecę w miejscowym maratonie :) Tym bardziej, że to chyba jedyny taki bieg na królewskim dystansie gdzie będą dwie mety he,he... Jedna regulaminowa, a druga na 42,200 km;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13