"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 7 kwietnia 2016

zamiast...

piątku czwartek;) Miało być biegane wtorek, środa, czwartek luz potem piątek oraz sobota. Niestety jutro nie dałbym rady:( więc w myśl co masz zrobić jutro zrób dzisiaj polatałem po starych kątach he,he... 
Zaraz po starcie przy parafii spotkałem Krzysztofa, Który też szykuje się na pierwszomajowy maraton:) Wymieniliśmy kilka zdań na temat przygotowań i potupałem na "Bałtyk". Tam przy wjeździe do parku Lisiniec spotkałem sąsiadkę z grupką Kijarek. Namawiałem Je, żeby rzuciły kije w krzaki i wzięły się za bieganie, bo bieganie jest lepsze, a One za młode na kijki;) Też mam kije, ale będę  nordicował dopiero dziewięćdziesiątce hi,hi... Wcześniej mam przecież zamiar biegać w kategorii M80;) 
Bieganie jest najlepsze! Lepsze niż inne sporty. Nawet lepsze niż piwo, gorzała, czy słodycze. I do tego zdrowsze. W dodatku bieganie jest dobre na wszystko! No nie sorry skłamałbym:( Jest coś lepszego! Tak, tak bieganie jest numer 2, bo oczywiście number one jest też na 'be'... bzykanie:)
Obie aktywności są fantastyczne:) ale gdyby nie można mieć jednego i drugiego i trzeba wybierać to sex! bo pomaga na wszystko;) Bez konsultacji z lekarzem, lub farmaceutą;)
Fantastycznie mi się dziś latało po wczorajszym krosie. Nabiegałem trzynaście kilometrów, a nogi wyrywały do przodu jak na zawodach he,he... Co rusz "zaciągałem" ręczny hamulec, bo to trzeci trening dzień po dniu. A wiadomo można (odpukać ;) przedobrzyć i  jak cosik "pyknie" maratonie żegnaj...
Ostatnie trzy tygodnie to bardzo newralgiczny czas. Jak mówi powiedzenie: *jak czegoś nie zrobiłeś to już nie nadrobisz, a możesz tylko wszystko zepsuć*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13