"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 6 kwietnia 2016

Przypomniałem...

sobie, że w parku Lisiniec na tzw."Bałtyku" oprócz ścieżki rekreacyjnej są fajne ścieżki nie tknięte cywilizacją;) Są to typowo krosowe odcinki dostępne późną jesienią lub wczesną wiosną kiedy flora jeszcze niezbyt wybujała. W okresie rozkwitu zieleni opadające gałęzie, bujne listowie i krzaki z kolcami ograniczają swobodne bieganie:( 
Dawno nie latałem aktywnego krosu, więc dziś bawiło mnie góra napieranie dół, góra dół.... W sumie zrobiłem szesnaście kilometrów. Odejmując dobieg tam i z powrotem osiemdziesiąt procent trasy to bieg w terenowy, więc "z deka" się upodliłem he,he...
Wszystko chyba przez "odurzający" zapach kwiecia hi,hi...
Latałem dziś oszołomiony zapachem kwiatów, wilgotnej ziemi i nadciągającego deszczu;)
Było rewelacyjnie! Pewnie dzięki nieco niższej temperaturze, bo wczoraj to upał jak w lato. 

Dzisiaj doznałem tego fantastycznego odczucia, które daje znak jest dobrze! Niewidoczny sygnał: forma rośnie! 
Cieszę się, że niedawna absencja biegowa nie zniweczyła wcześniejszych treningów:) 
A może nawet pomogła;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13