"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 22 kwietnia 2016

spodobały mi...

krosowe ścieżki he,he.... szczegolnie ta krótsza, ale o pofałdowanym podłożu niczym na motocrossowej trasie;) Góra dól, góra dół...  hi,hi...
Po środowym mocnym treningu wczoraj jedynie czterokilometrowy marsz:( coby trochę się rozruszać, bo czułem ten trening "w kościach"
Dzisiaj w sumie zregenerowany pomyślałem zanim wyluzuję to jeszcze trochę dołożę "do pieca";) Dlatego wybrałem zamiast ścieżki rekreacyjnej te bardziej dziewicze, mało uczęszczane, ale wymagające.  

Wyszła dziś jedenastka i fajnie, bo jutro jeszcze mam zamiar o poranku udeptywać bialskie ścieżki i aleje brzozową:)

Żałuję bardzo, że nie zabrałem plecaka z  moimi przyborami do morsowanmia he,he... 
Po nocnym znacznym spadku temperatury rano tylko sześć kresek na plusie! 
Jednak przez zimny wiatr odczuwalna temperatura musiała być niższa.
Szkoda, bo w ramach odnowy biologicznej byłaby wiosenna kąpiel w "Pacyfiku":( A tak po wzięciu prysznica namiastka w postaci zimnego tuszu hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13