"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 10 kwietnia 2016

po deszczowym...

bieganiu wczoraj;) dzisiaj morsowanie kąpiel także w lekkim deszczu:)
Najpierw oczywiście biegowa rozgrzewka w "stroju organizacyjnym" he,he...
Dziś pluskała nas się już zaledwie garstka:( 
To "normalne", że część Zimnolubnych kończy sezon i będzie czekać na otwarcie następnego jesienią. 
Ja uważam jednak, że morsy żyją w wodzie przez cały rok dlatego jestem Morsem całorocznym hi,hi...
W następną niedzielę nawet jak oficjalnie zamkniemy obecny sezon ja zacznę pluskać się indywidualnie:)
Dzięki nadreptanej dziś siódemce tygodniowy kilometraż to siedemdziesiąt kilometrów w pięciu wyjściach:) W tym roku takiej "tygodniówki" jeszcze nie miałem. 
Jednak najważniejsze, że zrobiłem to bez spinki;) spokojnie, na luzie. A biegało mi się wyjątkowo dobrze. I przecież o to biega cha,cha...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13