"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 3 kwietnia 2016

piękne lato...

tej wiosny he,he... Temperatura powietrza w południe +17, wody +10, więc jak tu niedzielne spotkanie Zmorsowanych nazwać morsowaniem? 

Frekwencja mizerna, a to sygnał, że czas kończyć sezon i zacząć indywidualne kąpiele w "Pacyfiku";) 

Popluskałem się, a wcześniej poopalałem biegając na "wyjściowo";) Mimo tych niesprzyjających warunków było kapitalnie:) 
Bardzo ostatnio tęskniłem tak za bieganiem jak i taplaniem w chłodnej wodzie, więc dzis czułem się "jak ryba w wodzie"

Więcej na zmorsowani.blogspot.com

Dzisiaj dobieg plus dwa kółka wokół zbiorników i w sumie siódemka na liczniku. W ciągu tygodnia w czterech wyjściach pięćdziesiąt sześć kilometrów. "szału ni ma" hi,hi... Ale jak po prawie dwutygodniowej pauzie biegowej to myślę nie najgorzej;) Do startu już tylko niecałe cztery tygodnie i znowu udział staje pod znakiem zapytania:( Coś mi chyba ta impreza nie pisana... Na razie robię biegam swoje;) Co będzie to będzie. A może skoro tak *przed* wszystko się nie klaruje to *w trakcie* będzie rewelacyjnie he,he... Bywało tak już nieraz. Szło jak po grudzie, lecz w końcu happy!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13