"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 10 marca 2016

zmęczony...

prozą codziennego dnia:( po wieczornym bieganiu od razu czuję się lepiej he,he... 
Niby dziwne;) ale wiadomo endorfinki działają cuda hi,hi... 
Prawie, lub bez mała dziś czternaście kilometrów;) na poprawę nastroju w tempie "ekonomicznym";)

Biegło mi się rewelacyjnie:) więc znów trochę pozwiedzałem;) A na koniec trafiła mi się "nagroda";) Biegnąc centralną ulicą naszego miasta, czyli Aleja Najświętszej Maryi Panny w kierunku Jasnej Góry. Na wysokości ratusza dwie przechodzące Babeczki życzyły mi wszystkiego najlepszego z okazji dnia mężczyzny!!! Jeszcze raz w tym miejscu bardzo Im dziękuję:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13