"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 2 marca 2016

z rozpędu...

poleciałem dzień po dniu he,he... A co? Kto uzależnionemu zabroni;) Wczoraj trzynastka po północnej stronie miasta, a dzisiaj piętnastka na południe dla odmiany;)
Jutro będzie luz, a dalej się zobaczy;) Przydałaby się gimnastyka, czyli wygibasy, lecz na razie nie ma warunków:( Póki co ciesze się, że udaje mi się w miarę regularnie tuptać:)
I nie muszę mieć jakichś dodatkowych szczególnych motywacji hi,hi... >>>
Pogoda dzisiejszego wieczoru super! Na termometrze trzy kreski na plusie. Chodniki w miarę osuszone i bez śniegowych igiełek kłujacych w oczy jak wczoraj. Dlatego biegło mi się świetnie i aż żal było wracać:(
Od jakiegoś czasu "chodzi" mi po głowie połówka w Pabianicach. A tam mnie jeszcze nie było;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13