"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 14 marca 2016

trzy...

dni biegowe pod rząd:) sobota 23 kilometry, niedziela osiem i dzisiaj dwunastka, więc jutro odpoczynek zasłużony he,he... W myśl zasady: *odpoczynek i regeneracja to też elementy treningu*;)

Miałem w sumie dziś odpuścić, ale nic tak mnie nie uspokaja i relaksuje jak szybsze przebieranie nogami. Znaczy trochę szybsze od marszu hi,hi...
Startując spod bloku nie miałem pomysłu na trasę:) Dlatego obrałem kierunek "Bałtyk" a potem gdzie nogi poniosą byle w końcu do domu;)
Biegło mi się fajnie, choć przyznaję czułem w nogach ostatnie dwa dni;( Najważniejsze jednak, że w końcówce na Klasztornej moją "ścianę płaczu" pokonałem dziarsko he,he... I nawet Gościu którego wyprzedzałem rzucił za moimi plecami: "ledwo k.... idę pod górę, a ten biegnie"   hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13