"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 13 marca 2016

ósemka...

w sumie wydreptana przed i po niedzielnym morsowaniu:) W tym dwie mile w stroju "organizacyjnym" he,he... przy temperaturze plus trzy kreski na termometrze. Kameralnie było, ale fajnie. Więcej na zmorsowani.blogspot.com


W całym tygodniu wczterech wyjściach pięćdziesiąt osiem kilosków;) i poniedziałkowe długo wyczekiwane wygibasy, czyli gimnastyka hi,hi...
W nadchodzącym tygodniu muszę zrewidować plany, bo w sobotę ma być morsowanie nocne na pożegnanie zimy i powitanie wiosny:( Klimat takich spotkań jest fantastyczny i bardzo urokliwy. 

zeszłym sezonie  też nie było zimowej aury:( Mimo to morsowanie w ciemnościach zwłaszcza dla Debiutantów kapitalnym doświadczeniem:)
Zresztą nie tylko Pierwszaki były zachwycone. 
Oświetlenie morsowiska i błyski czołówek w wodzie zachwyciły doświadczonych Zmorsowanych:)

Maraton Częstochowski już za 48 dni! A ja tak sobie biegam beztrosko na luzie;) 

Przed wszystkimi poprzednimi maratonami nabijałem kilometrów, a teraz się obijam hi,hi... Z drugiej strony lepiej przecież być niedotrenowanym niż przetrenowanym he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13