"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 25 lutego 2016

nie mogłem...

odmówić sobie przyjemności pobiegania "po białym" skoro w niebie remanenty i posypało dziś białym puchem he,he... Co niektórzy już myśleli, że wiosna, ale przecież mamy jeszcze luty! Zrobiło się biało, widno i chociaż w dzień temperatura na plusie to synoptycy zapowiadają w nocy temperatury poniżej zera:) Fajnie byłoby gdyby taka zima utrzymała się do niedzieli, bo byłoby fajne prawdziwie zimowe morswanie:) Dzisiaj tylko dycha, lecz z chrupiącym pod nogami śniegiem:) Uwielbiam taka aurę zarówno na bieganie jak i zimowe pluskanie w zimnej wodzie hi,hi... Biegło mi się świetnie mimo, że pomalutku;) Co prawda buty przemoczone, ale co tam. Bywały prawdziwe zimy i bieganie przy dużym mrozie, a czasem plucha i taplanie się w błocie "po pachy" i zawsze dałem radę.  Bo nie ma złej pogody na bieganie! 
 

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13