"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 24 lutego 2016

coraz trudniej...

pokonać własne niechciejstwo:( Zebrać d... w troki i zmusić się do szybszego przebierania nogami he,he... 
Dobrze chociaż, że jak już się ruszy to leci się fajnie i w ogóle nie czuć całodziennego utykania;) 
Bardzo chciałbym wrócić do porannych treningów, ale na razie prędko się na to nie zanosi:( 
Dzisiaj prawie powtórka z poniedziałku jeśli idzie o kilometraż  tylko na innej trasie. Tempo lajtowe, ale nie mam zamiaru się zajechać hi,hi... 
Bo w imię czego? Najważniejsze, że BIEGAM!
Po drodze spotkałem kilku biegaczy:)    
Jeden nie  odwzajemnił przyjętego wśród biegaczy  pozdrowienia przez podniesienie dłoni:( Ale za to młodzian zlustrował mnie od stóp do czubka głowy i z uśmiechem rzucił: "szybciej, szybciej!" 
Odpowiedziałem krótko: mam czas,  bo przypomniała mi  się stara zasada: "wolniej jedziesz dalej zajedziesz" hi,hi...
Zresztą nie warto śmiać się z wolniejszych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13