"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 8 stycznia 2016

Zima...

biało dookoła i sypiąc z nieba śnieg hurraaa! Czwarty dzień pod rząd biegowy, lecz takiej aury nie mogłem stracić he,he... Sypało po oczach, ale było fantastycznie:) 
Na Wileńskiej Dziewczyna zamykająca bramę widząc mnie ośnieżonego skomentowała: "podziwiam, że też się panu chce w taką pogodę". 
Oczywiście wyprowadziłem Ją z błędu odpowiadając, że pogoda jest rewelacyjna! Bo biało wokół, tylko -3 stopnie mrozu, padający śnieg łaskocze po twarzy i powinna sama spróbować jaka to frajda hi,hi...
Natuptałem nieco ponad jedenaście kilometrów, ale miałem ochotę nawet na maraton;) dlatego ociągałem się z powrotem specjalnie nakładając drogi ha,ha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13