"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 18 stycznia 2016

wyciszenie...

w czasie samotnego porannego biegania po wczorajszych harcach w Blachowni he,he.... 
Fajne jest bieganie w towarzystwie podobnie jak morsowanie, lecz czasami obie te aktywności "sam na sam" ze sobą są wręcz pożądane;) 
Dziś nie pluskałem się tylko wybrałem spokojne dreptanie "po białym" trasą którą znam i nie muszę "nawigować". Mogę spokojnie tuptać, a myślami być dalekoooo hi,hi...
Minus pięć stopni na termometrze, delikatnie prószący śnieg, spokój, cisza i czternaście kilometrów na liczniku:) Nie ma to jak dobrze zacząć nowy tydzień. 
Co prawda usłyszałem po drodze:"...Biegając przy takiej pogodzie można się przeziębić, dostać anginy przez oddychanie ustami, albo się przewrócić i połamać na śliskich chodnikach. Jak jest ciepło to jeszcze.  A tak w ogóle to po co śnieg, mróz mogłaby już być wiosna..." 


Jest zima, połowa stycznia 
Kto spodziewa się w naszej strefie klimatycznej o tej porze wiosny? Przecież...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13