"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 6 grudnia 2015

św. Mikołaj...

https://plus.google.com/photos/108583599279419562997/albums/6225213396399878785
w tym roku nie może skorzystać ze swoich sań:(
Nawet zimowe opony do zastępczego pojazdu Mu niepotrzebne he,he... Bo aura prawie letnia:(

Dobrze zrobiłem, że wybrałem okres przedświąteczny na biegowe urlopowanie. Odpocznę, zregeneruję się i może wreszcie przyjdzie wyczekiwany czas dreptania "po białym" hi,hi...

Luzowanie to nie leniuchowanie;) więc wczoraj oczywiście Mikołajowe morsowanie czyt. plażowanie;) Ale o tym więcej na stronce Zmorsowanych 

Już kolejny sezon morsowy nas nie rozpieszcza. Na razie o prawdziwym morsowaniu w przerębli możemy tylko pomarzyć i z nieukrywaną zazdrością popatrzeć w necie na zimowe obrazki hi,hi...
http://demotywatory.pl/4584791/25-zdjec-morsow-ludzi-ktorzy-kochaja-zimno
Żeby nie zapomnieć szybszego przebierania nogami na morsowisko i z powrotem "z buta";) Potem jeszcze krótka biegowa rozgrzewka i trzecia piątka w grudniu zaliczona:)
Niestety gps też mi zrobił "prezent" i w drodze powrotnej poleciał na skróty po lini prostej:(
W całym tygodniu dwadzieścia osiem kilometrów w czterech wyjściach, czyli na razie zejście z kilometrażu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13