"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 31 grudnia 2015

ostatnie...


godziny roku 2015! Wypadało, więc się od rana przygotować na powitanie Nowego 2016;) 
Na początek to co lubię najbardziej, czyli szybsze przebieranie nogami he,he... Pięć kilometrów, tyle tylko coby rozgrzać się przed zanurzeniem w "Pacyfiku";) Bo przy takiej temperaturze też to bardzo lubię hi,hi.. Powietrze -10!!! woda +3:) 
Szkoda, że śniegu nie 'dowieźli';) bo byłby rewelacyjny Sylwester. 
Taki jak przed sześciu laty, kiedy razem z Teresą po raz pierwszy wskoczyliśmy do zimnej wody:) 
Fantastyczne to było przeżycie. Coś jak pierwszy maraton... i to w świetnym czasie:)
Jubileusz skromnie uczciłem, akumulatory naładowałem teraz mogę pełen energii czekać w dobrym humorze na Nowy 2016 Rok:) i oby nie był gorszy od starego;) czego i Wam życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13