"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 21 listopada 2015

zielono...

mi he,he... kiedy widzę takie widoki na bialskich polach w drugiej połowie listopada. Ale podobno idzie zima! Dzisiaj na termometrze już tylko +3:)


Sama ulica Bialska tzw. Aleja Brzozowa
świetna jest wiosną, fajna w lecie, piękna jesienią i kapitalna zimą:) Ale teraz o okresie przejściowym szczególnie kiedy niebo płacze bardzo smutna.

Dawno mnie tam nie było i dopiero dziś miałem okazję po półtorakilometrowym truchcie dogrzać się na przyrządach;) W iluś miejscach miasto urządziło takie siłownie na wolnym powietrzu szkoda, że nie na "Bałtyku":(

Jak sobota to poranne udeptywanie ścieżek w bialskich polach, czyli slalom gigant między kroplami deszczu i kałużami hi,hi...  
Niezbyt zachęcająca aura. Dlatego chyba mimo, że latałem o "normalnej" porze, a nie bladym świtem spotkałem tylko dwóch biegaczy i jedną uśmiechniętą Kijarkę w towarzystwie psa;) 
 
Deptałem trochę inną trasą niż zwykle,  lecz i tak w sumie wyszło piętnaście kilometrów:)  
Wracając trochę jeszcze poćwiczyłem, żeby urządzenia się nie marnowały. Zresztą przecież >>>>>>>>>>>>>>>;)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13