"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 16 listopada 2015

Powrót...

do miejscowych górek, krainy glinianek i zamiast sauny hartowanie w "Pacyfiku" he,he...
Dzisiaj był ciężkiiii rozruch;) i dopiero zimna woda mnie postawiła na nogi hi,hi...
Oj jakoś lżej mi się dreptało po Polanicy:) Tamtejszy klimat chyba bardziej mi odpowiada:)
Mało spałem, a byłem wyspany;)
Sam się budziłem przed dzwonkiem na pobudkę i ochoczo wyskakiwałem z pieleszy:) A dziś już jak zawsze ledwo się zwlokłem o w pół do szóstej mało przytomny:(
Obleciałem z rana "Bałtyk", a potem trochę mnie wyniosło i w sumie nabiegałem jedenaście kilometrów. Temperatura otoczenia prawie równa wodzie. Ta pierwsza plus pięć, a druga sześć kresek powyżej zera:) Brakowało mi tego taplania. Po saunie wchodziłem pod zimny prysznic, ale to jednak nie to samo. Marzyło mi się też wyjazdowe morsowanie, lecz niestety nie trafiłem na odpowiedni akwen:(
Dobry początek tygodnia zrobiony, więc jutro wygibasy, czyli gimnastykowanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13