"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 18 listopada 2015

Ciemno, wietrznie, deszczowo...

ale jak na drugą połowę listopada to nieprzyzwoicie ciepło he,he...
Plus osiem stopni Celsjusza! Chociaż porywy silnego wiatru powodowały, że temperatura odczuwalna była zapewne niższa;)
W myśl zasady *nie ma złej pogody na bieganie są tylko źle ubrani biegacze* wybrałem się w deszczowe popołudnie na szlifowanie chodników mokrych chodników hi,hi...
Jak dla mnie pogoda super! Dlatego biegało mi się rewelacyjnie:)
Wg endo nadreptałem ponad trzynaście kilometrów i na koniec wcale nie chciało mi się wracać. W końcówce "zawijałem"  w tył i naprzód, żeby tylko oddalić moment zejścia z trasy;) 
Wreszcie przemoczony:) lecz zadowolony zjechałem do pit stopu, bo przypomniałem sobie o czekającym w lodówce złocistym izotoniku ha,ha...

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13