"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 25 listopada 2015

Mróz...

minus pięć stopni na termometrze z samego rana. Nasz kanał "la manche" łączący "Bałtyk" z "Adriatykiem" w parku Lisiniec pokryła cienka warstwa lodu:)
W mieście praktycznie już nie ma śladu po ostatnich niewielkich opadach śniegu, ale w parku jest specyficzny mikroklimat i tam zima rządzi się swoimi prawami he,he... 
Dlatego tylko na "Bałtyku" można pobiegać *po białym* i po dywanie ze zmrożonych liści, które zjawiskowo trzeszczą pod butami;)
Odwróciłem dziś kierunek biegania i na bieżąco modyfikowałem trasę. Było trochę asfaltu, nieco twardego piachu i ciorania po krzaczorach. Były podbiegi i zbiegi, oraz co nieco zabawy biegowej, aby codzienne bieganie nie stało się monotonne.
Nudne, ani monotonne nie było hi,hi... Bo sam nawet nie wiem kiedy zrobiłem piętnaście kilometrów:)
Prawdę mówiąc to ilość kilometrów jest sprawą drugorzędną. Najważniejsze, że jest "pałer" po *naładowaniu akumulatorów* i dobry humor na cały dzień:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13