"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 30 września 2015

Nie do wiary...

zmierzyłem dziś temperaturę wody w "Pacyfiku" i... czternaście stopni!
Temperatura powietrza o poranku plus osiem, później kilka kresek więcej. Najpierw termometr pływał przy brzegu i sądziłem, że tylko na płyciźnie jest taka ciepła woda. Potem pływał ze mną;) i nic się nie zmieniło. Oczywiście to "glinianka", czyli wyrobisko po cegielniane o bardzo dużych różnicach głębokości, więc na głębi pewnie woda będzie zimniejsza, bo nawet latem w niektórych miejscach odczuwalne są zimne prądy.
Ostatni dzień września to spokojny krótki bieg i dziesięć przebieżek na "mojej" prostej;) Ostatnio "lata" mi się te odcinki rewelacyjnie:) i coraz szybciej he,he... Póki są warunki nie ma śniegu i lodu to raz w tygodniu będzie wietrzenie płuc.
Po ściganiu się z samym sobą (cienia nie było;) spotkałem na rowerowaniu Ewę, która jak sama przyznała zaniedbała szybsze przebieranie nogami:( Pochwaliła się, że dużo jeździ rowerem i pływa, a na bieganie z racji obowiązków już nie starcza czasu:( Namawiałem Ją na minimum, czyli 3x30 tygodniowo, lecz końskim targiem obiecała spróbować  chociaż dwa razy w tygodniu;) Trzymam kciuki Ewo:-)

Pod brzózkami moje kąpielisko zaanektowały kaczuchy hi,hi... Nawet niespecjalnie chciały mi ustąpić pola czyt. akwenu i oddaliły dopiero jak zacząłem się rozebrałem. Okropny widok hi,hi

Wrzesień statystycznie bardzo dobry:) Dwieście czterdzieści dziewięć kilometrów z buta. Bez nabijania kilometrażu. Jakoś tak wyszło:) Dwadzieścia jeden treningów biegowych, pięć gimnastyki i trochę pływania. Może w przyszłym wcieleniu zostanę triathlonistą;) Rekordowy miesiąc tego roku jeśli chodzi o starty: Praszka 10, Zagwiździe 12, Gniazdów 10 i Knurów 10 kilometrów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13