"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 11 września 2015

Zaległe...

(wczorajsze;) pluskanie dzisiaj było rewelacyjne!
W blasku przygrzewającego słoneczka i czternastu stopniach na powietrzu:)
Pływało mi się kapitalnie i jak zawsze z żalem wychodziłem na brzeg:(
Na kąpielisku z plażą sprzątnięto już bojki wyznaczające miejsce do kąpieli. A to znak, że za niedługo wprowadzą się tam Foczki i Morsy he,he...
Zresztą Morsy ze Świebodzina już w tę niedziele otwierają sezon. I mają race pisząc: "Morsowanie to nie tylko jednorazowe wejście do wody, ale całoroczne systematyczne kąpiele w zimnej wodzie..."
Podzielam ten pogląd i już trzeci rok jestem Morsem całorocznym he,he...

Po wczorajszym "włóczeniu" nogami dziś było kapitalnie. Chwilami nawet "zaciągałem" hamulec, bo z założenia miało być krótko i wolno;)  Wyszła spokojna szóstka, choć przyznaję kusiło mnie hi,hi...
Uwielbiam poranne bieganie! Zwłaszcza kiedy jest taka świetna pogoda na bieganie, lecz niestety czas goni...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13