"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 3 września 2015

"Rzutem na taśmę"...

zrobiłem wieczorne bieganie, bo już myślałem, że z dzisiejszego tuptania będą nici:(
Chyba dlatego też nie bardzo wiedziałem jaki obrać kierunek.
Wczoraj na endo u *F a p* spodobała mi się na mapie treningu taka dużżża pętla, więc postanowiłem zrobić sobie podobną he,he... Ostatnio pętelkowałem i kluczyłem zwłaszcza na "Bałtyku" więc tym razem poleciałem na miejską wycieczkę biegową:)

Zabłądzić nigdy nie zabłądzę, bo nawet gdy już się wcześnie ściemnia "święta wieża" niczym latarnia prowadzi mnie do "portu";)

Wydeptałem prawie trzynaście kilometrów:) Po dwunastym popływałem już po ciemku w "Pacyfiku" i wystraszyłem parkę, która zapędziła się na ławeczkę;) Ale gdy zobaczyli mnie w wodzie pomyśleli chyba, że duch topielca wyłazi z wody  hi,hi... Trochę się spóźnili, bo gdy wchodziłem przyszedł peptalk od Izy i z ciemności słychać było: "run run go go":)

Fajnie mi się biegło:-) i nawet dosyć równo. Bardzo się cieszę, że udało mi się zaliczyć to wieczorne bieganie połączone z regeneracją w "Pacyfiku" w ciemnościach;)

2 komentarze:

  1. Następnym razem napiszę run swim go go go :D tak na wszelki wypadek hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza dzięki :)każdy peptalk daje "kopa" tym bardziej, że po pluskaniu mam jeszcze kilometr pod górkę;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13