"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 16 września 2015

Po deszczowej nocy...

świetne powietrze i temperatura plus szesnaście. Aż się chce biegać! Odpuściłem podłoże trawiaste, żeby się nie uszorgać zaraz na początku treningu. Bo po wczorajszej gimnastyce zaplanowałem na dziś spokojny bieg i dziesięć przebieżek.
Ostatnio tak się składa, że w poniedziałki jest dłużej, we wtorek luzowanie i wygibasy, a w środę szybciej. Fajnie jak w weekend dochodzi jeszcze start, bo lekko się biega he,he... Testuję na sobie rożne "opcje" i czasami udaje się nieźle to codzienne bieganie ustawić;)
Biegło mi się wybornie:) zresztą jak zawsze na prędkości "ekonomicznej" hi,hi...
Na Dobrzyńskiej Gościu stojący przed furtką spytał gdy dobiegałem: "ile kilometrów dziennie pan biega?" Nie zatrzymywałem się tylko rzuciłem: - dziesięć, piętnaście... Co prawda nie co dzień, ale co drugi średnio tak wyjdzie;) 
Wbiegając na "Bałtyk" wpadłem na dwie znajome z widzenia Biegaczki. Ale chyba to nie biegaczki;) lecz Tenisistki, które bieganie na przemian z marszem po ścieżce rekreacyjnej traktują jako rozgrzewkę przed wejściem na korty.
Na "stałej" prostej trochę się "przewietrzyłem i odmuliłem" i znowu  Facet z psem miał seans, bo stał przez pięć powtórzeń i tylko się przyglądał. Ciekawe co kombinuje hi,hi...

Po zgrzaniu kąpiel w chłodnym "Pacyfiku" wśród połyskujących na wodzie promieni słonecznych rewelacyjna! Niesamowite, że na płyciźnie widać tak ogromną ilości małych rybek:)
Prawie czternastka w nogach, płuca wywietrzone, akumulatory naładowane. Endorfiny buzują;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13