"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 24 września 2015

Był...

pierwszy dzień jesieni, pierwsze jesienne bieganie i pływanie. Dzisiaj zatęskniłem za Aleją Brzozową, więc doszło pierwsze jesienne bieganie na Bialskiej i po okolicznych wertepach;) Kiedyś przez wiele lat regularnie co sobota udeptywaliśmy tamtejsze ścieżki. Świetnie obserwowało się tam zmiany pór
roku, czasu i flory.
Startowaliśmy zawsze o siódmej rano i zimą bywało, że zaczynaliśmy po ciemku:( Lecz w miarę jak zbliżała się wiosna robiło się coraz widniej:)
Każda pora roku w tamtym terenie ma swoje
prawa. Było zatem nieraz cioranie w śniegu po kolana he,he... W deszczu. A także
w dwudziestostopniowym mrozie i upierdliwym upale;) Nieraz wracaliśmy ubłoceni, mokrzy lub z grudkami lodu zmarzniętymi na  rzęsach i wąsach jak dieda Moroza hi,hi...
Bardzo zjawiskowe są tamte okolice dlatego wracam tak często jak tylko mogę. Dziś w zasadzie nie planowałem trasy, ale jakoś nogi same mnie tam poniosły;)
Zrobiłem za sanktuarium tradycyjnie jak przed laty dwie pętle. Ze zmodyfikowanym dobiegiem wyszło prawie siedemnaście kilometrów. Niestety nie starczyło już czasu zboczyć na pływanie:( Zatem dziś trening bez regeneracji:(
Lubię tam biegać i ma do tych miejsc szczególny sentyment, więc dreptanie było rewelacyjne:)
Coś korciło mnie
pobiec na "Bałtyk" ale było już i tak późno:( Szkoda, bo dziś znowu w nocy temperatura spadła poniżej plus dziesięciu stopni:)
W konkursie aktywności z rana w bialskich polach górą "Badylarze" bo na trasie spotkałem czworo kijarzy i dwie biegaczki;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13