"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 26 września 2015

Na zapowiedzi...

duathlonu natknąłem się dzisiaj na "Bałtyku"
Wczoraj nie biegałem, więc dziś zrobiłem rozruch przed jutrzejszym startem - pętelkę z pływaniem;)
Plus trzynaście kresek na termometrze, siąpiący deszczyk:) życzyłbym sobie takiej pogody w niedzielne południe he,he...
Jutrzejsi maratończycy pewnie myślę nie mieliby nic przeciwko pogodzie dla biegaczy;)
Pada też w Grecji gdzie jak co roku odbywa się fantastyczna impreza SPARTATHLON!
Kibicuje ultrasom, bo biegi ultra są niesamowite. Ciągle mam w pamięci moje Kaliskie Setki:) Szczególnie pierwszą!
Dystanse ultra to naprawdę inny wymiar biegania. Ale warto! Tylko głowa musi być silniejsza niż nogi;) Dziś też dopinguję biegaczy na Mistrzostwach Polski w biegu 24h. Marzy mi się kiedyś dobowe bieganie. Podobno marzenia się spełniają tylko trzeba im pomóc hi,hi....
Przetuptałem  niecałą szóstkę wolniutko na spokojnie, a na koniec wskoczyłem do "Pacyfiku" popływać:) Przechodzący z kijami wędkarz pokiwał głową, jakby się bolał, że Mu spłoszę ryby:(  Ale przecież Oni łowią po drugiej stronie, więc Im naganiam całe ławice:)
Świetni mi się dreptało chociaż nie ukrywam, że tak krótko nie lubię:( Bo jak zaczynam się rozkręcać to trzeba wracać:(
Kąpiel w deszczu też jest fajna, bo jak niektórzy twierdzą -nie zmoknie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13