"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 21 sierpnia 2015

Namiastka....

 biegania po plaży he,he... i kąpiel w "Adriatyku".
Temperatura powietrza z rana tylko trzynaście stopni na plusie. Wody? trudno ocenić. Następnym razem zabiorę termometr. Jedno jest pewne: "Adriatyk" jest cieplejszy od "Pacyfiku". Zauważyłem zimą, że 'na plaży' tam gdzie mamy morsowisko woda zamarza pierwsza i lody puszczają wcześniej. Teraz też mam porównanie, bo "pod brzózkami" gdzie ostatnio pływam woda jest o wiele chłodniejsza.

Wcześniej jednak polatałem ścieżką rekreacyjną wokół glinianek. Zaliczyłem bliskie spotkanie z młodymi psiarkami i oczywiście jeden z Ich pupilków koniecznie chciał posmakować moich łydek:( Myślicie, że przeprosiły za zachowanie podopiecznego? Na twarzach widać było zbulwersowanie i tylko brakowało Im nad głowami dymku z napisem: "Kto tu śmie biegać jak my wyprowadzamy swoje pieski" wrrrr...

Aha, na dwóch brzegach "Adriatyku" pojawiły się się instalacje z wyciągarką do jazdy na desce. Raz tylko w niedzielę udało mi się zobaczyć próby sprzętu, bo na razie jak  widzę trwają non stop przygotowania. Może na rozpoczęcie sezonu morsowego 2015/2016 zdążą hi,hi...
Żeby Im czasem nie przyszło do głowy ślizgać się po lodzie, ale pierwsze chłody myślę Ich przegonią;)


Pływanie i dycha z buta to powinien być dobry zalążek na kolejne dni;) Przecież mówi się "jaki piątek taki świątek";) a najlepiej jakby cały przyszły tydzień:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13