"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 8 sierpnia 2015

godzina piąta...

to w tym tropikalnym klimacie najlepsza pora, aby wstać na bieganie hi,hiii...
Tak, wiem "Sowy" zaraz mnie zakrzyczą, że to środek nocy i dopiero przewracają się na drugi bok;) Prawda Monia?
Jednak poranne bieganie mimo wysokiej temperatury w nocy jest dużo przyjemniejsze niż w ciągu dnia:-)

Zacząłem tradycyjnie od Bialskiej. Wychodząc miałem zamiar zrobić stałą trasę z dwiema pętlami, czyli spokojną piętnastkę.   Po drodze zajarzyłem, że to dopiero trzecie wyjście w tym tygodniu:( obleciałem więc znajome ścieżki i przywitałem się ze znajomymi Psiarzami oraz Kijarzami;) Pomyślałem o Karolinie, bo ostatnio reklamowałem Jej naszą Bialską. Pewnie spodobałby się Jej ścieżki w Wilka lasku. Drogę przeleciały mi dwa koty czające się w trawie  he,he... Ale na szczęście dla zneutralizowania pecha spotkałem na półmetku samotną pannę dziewannę :-)

Wracając z bialskich pól zgrzany, spocony kupiłem w przydrożnym sklepie wodę i nawadniając się od środka popędziłem wymoczyć się w "Pacyfiku";)

Myślałem, że będę pierwszy, a tu co niektórzy już przed ósmą wracali po porannym pływaniu.
Woda cieplutka, lecz dobrze, że chociaż mokra. Po prawie dziewiętnastu kilometrach chyba tylko zimne piwo dałoby większą przyjemność hi,hi...

Dwadzieścia kilometrów "z buta" i trochę pływania. W całym tygodniu tylko czterdzieści osiem kilometrów.

A na wieczór na dobranoc drożdżówka "z lodówki" he,he... pieczona, a jakże w piekarniku;) ze śliwkami i kruszonką.
Czekam z niecierpliwością, żeby nieco ostygła... wiem, wiem ostatni posiłek powinno się jeść około 18-tej, 19-tej.
Ale ja tylko popróbuje jak smakuję;)

1 komentarz:

  1. Pocieszę cię...ja dopiero wróciłem z pracy i ... też muszę spróbować jak smakuje ciasto. Prosto z lodówki ponoć najlepsze ;) Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13