"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 7 lipca 2015

Wykrakałem...

pisząc wczoraj o topielcach:( A mówią: "nie wywołuj wilka z lasu"! Z drugiej strony to była tylko kwestia czasu.
Po całodziennym upale i porannej gimnastyce przed dwudziesta pierwszą postanowiłem potuptać  wykąpać się dla ochłody w "Pacyfiku". Biegnąc na "Bałtyk" ja jeden biegłem *tam*, a tłum w przeciwna stronę;) I o to chodzi!
Wieczorkiem wszyscy (prawie;) wracają do domu, robi się pusto, a wtedy spokój i woda najcieplejsza:) Przed kąpielą postanowiłem jeszcze zrobić pętelkę ścieżką rekreacyjną. Już po drugiej stronie plaży nad "Adriatrykiem" zobaczyłem, że jest jakaś akcja. Wozy strażackie, policyjne, karetka pogotowia, a na wodzie pontony ze strażakami:( I oczywiście masa gapiów....

Dobiegu *tam i z powrotem* wyszło tylko cztery kilometry. Chociaż "woda ciepła jak zupa" nie mogę napisać, że to był fajny wieczorny wypad skoro na sąsiednim "dole" Ktoś prawdopodobnie stracił życie:(

2 komentarze:

  1. W GW jest artykuł o tej akcji. Przeszukują zbiornik ponieważ ratownicy zauważyli rękę znikającą pod wodą. Nie wiadomo, czy ktoś utonął, czy był to żart, a jego autor nie wypłynął w innym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina dziękuję za info. Znalazłem ten artykuł: http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,89625,18318845,pierwsza-ofiara-letniej-kapieli-w-czestochowie-a-moze-to-tylko.html
    Jeśli to był żart to debilny! chociaż oby to był tylko głupi wybryk.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13