"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 25 lipca 2015

sezon...

pielgrzymkowy w pełni. Wokół Jasnej Góry robi się coraz tłoczniej. Z całej Polski każdego ściągają pątnicy. Samochodami, na rowerach, głównie pieszo, lecz wiadomo memu sercu najbliższe są te biegowe;) 
W tym tygodniu byli już biegacze z Poznania, a 27_go przybiegną z Rzeszowa i Tarnobrzega. 
Na fotkach Andrzeja Tomczyka widzę sporo znajomych twarzy. Jak co roku w poniedziałek wybiegnę Im naprzeciw, żeby witać zaprzyjaźnionych biegaczy na rogatkach naszego miasta:) Jest weteran Zenon i Agnieszka z Którą w zeszłym roku walczyliśmy na Czteroetapowym Biegu Pokoju w Zamościu. Nie dam rady wszystkich wymienić:( Sorrki!
Co roku jest to naprawdę fantastyczna ekipa, która przeważnie w upale, a czasem deszczu przemierza ponad trzysta kilometrów. Na "mecie" nie mogą liczyć na medale, fanfary, puchary... Lecz jak sami mówią otrzymują Coś o wiele ważniejszego i cenniejszego niż gadżety.

Dzisiaj rano wyskoczyłem na Bialską. Spotkałem Marka i wspólnie przebiegliśmy jedną pętle za sanktuarium w bialskich polach. Mimo wczesnej pory gorąco, duszno, więc aby się zbytnio nie upodlić przed jutrzejszą Ośmiornicą zrezygnowałem z drugiego kółka i poleciałem na "Bałtyk"
W sumie i tak przy sobocie wyszło bez mała szesnaście kilometrów:)
Kiedy zażywałem ochłody i regeneracji w "Pacyfiku" przybiegł Krzysztof, potem jeszcze jeden gościu. Od samego rańca frekwencja w darmowym "spa" dopisuje hi,hi...
Oj nie chciało mi się wychodzić z chłodnej orzeźwiającej wody;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13