"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 22 lipca 2015

na biegiem...

wszystko cały czas w tym tygodniu:( Wyjście na krótki poranny trening i co chwila nerwowe zerkanie na zegarek.
Pluskanie w "Pacyfiku" jakbym w "gorącej wodzie" był kąpany he,he... Trochę ochłody i w nogi, bo czas goni hi,hi...
Od poniedziałku co dzień biegam o kilometr krócej. Nie podoba mi się ta tendencja spadkowa:(

Oddałem poprute adasie po siedmiuset kilometrach przebiegu i trzech miesiącach użytkowania. Do trzeciego sierpnia ma zapaść decyzja. Mam nadzieję pozytywna. Zawiodłem się na "trzech paskach":( Mam jeszcze brooksy przebiegiem ponad tysiąc dwieście kilometrów, ale już też robi się dziura w siateczce:( Tak jak mówiłem *buty coraz droższe, a materiały z których są robione coraz gorsze* No cóż jak ze wszystkim. Kiedyś lodówki pralki działały po dwadzieścia, trzydzieści lat. Teraz max pięć lat i sprzęty nawalają:( w dodatku albo nikomu się nie chce naprawiać, albo naprawa jest nieopłacalna. Tym sposobem interes się kręci, zyski co roku większe tylko klient jest nabijany w butelkę.

"Szczęście w nieszczęściu" trafiłem wczoraj w intersporcie na wyprzedaż i dziś mogłem "rozprawiczyć moje nowe asicsy;) Rzdko się zdarza chociaż się zdarzało, żeby pierwszego dnia w dziewiczych bamboszach biegowych biegało mi się tak rewelacyjnie. Niosły mnie dziś i goniły kapitalnie:) Aż bałem się, że wyskoczę po drodze z butów he,he...

Jak to mówią: "nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło" będę mógł testować wkładki runmino od firmy New Lewel Sport na nowych cichobiegach;)

5 komentarzy:

  1. "Najki" są wredne....hi,hi. Na fitness zakładam buty, które wyglądają jak diabelskie kopyta :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...jak już jesteśmy w temacie o butach :-) https://www.youtube.com/watch?v=uApWoQNnOAI

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze strasznie mi smutno, jak się buty niszczą. a wiadomo, że się zużywają i w końcu będą musiały iść na biegową emeryturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina "Najki" są wredne ... hi,hi tego jeszcze nie słyszałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania też mi smutno, ale bardziej gdy uświadamiam sobie, że ja też;( bo nie chciałbym iść na biegową emeryturę ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13