"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 29 lipca 2015

taki skarb...

fantastyczny w postaci gruszeczki zamkniętej w szklanej banieczce dostałem dziś od Karoli:-) Dziękujeeeeee!
Potem było udeptywanie ścieżek parku Lisiniec, trochę przebieżek i pluskanie w "Pacyfiku";)
Nie ma to jak dobrze rozpoczęty dzień. Bo chociaż nie wszystko co fajnie się zaczyna musi trwać. To ładunek endorfin daje mocnego "pałera" na przetrwanie he,he...
W sumie dzisiejszy przebieg to prawie albo niecałe trzynaście  kilometrów jak kto woli;)

Jutro kolejne spotkanie z zaprzyjaźnionymi biegaczami. Tym Razem Damian z Ekipą przybiegną do Jasnogórskiej Pani z Tychów. Miało być wolne od biegania, lecz Damkowi nie odpuszczę hi,hi... Może potem jeszcze polecimy razem na przeciw najstarszej i najdłuższej Pielgrzymce Biegowej z Bytowa?
Sporo biegaczy pielgrzymuje "z buta" ale nie wszystkie grupy nagłaśniają termin i trasę dlatego często zdarza mi się natknąć na Nich zupełnie przypadkowo;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13