"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 15 czerwca 2015

Po burzy...

nastaje spokój jak po nocy dzień;) Ciepło, deszcz, ale nie ulewa. W nocy na niebie błyskanie "flesza" i ciężka artyleria he,he...
Prawie przez cały dzień przelotne opady deszczu i chwilami nieśmiało wyglądające słonko za chmur.
Ale za to pod wieczór aura na zamówienie wprost idealna na bieganie:) Wybrałem tym razem "Bałtyk" i było cudownie. Po ostatnich opadach deszczu zmęczona upałami zieleń jakby eksplodowała. Wybujałe krzaki i niskie opadające gałęzie na niektórych ścieżkach wymuszały bicie pokłonów jak na japońskich filmach hi,hi...
Zrobiłem sześć kółek dookoła glinianek i korciło mnie wskoczyć do wody. Niestety czas mnie gonił i z żalem musiałem sobie tej przyjemności odmówić:( Powietrze rewelacyjne, pachnące! Oddycha się lekko i głęboko:)
W przeciwnym kierunku kręciło pętelki trzech młodych biegaczy. Jeden solo zasuwał ostro, ale nie przeszkadzało Mu to machnąć dłonią na powitanie:) Natomiast dwóch chyba "niedzielnych" biegaczy jak to się mówi starszego kolegę biegacza "olało":(
Wracając spotkałem jeszcze dwie biegaczki:) W przypadku płci pięknej, niezależnie od wieku zawsze pozdrawiam kobiety pierwszy:) Chociaż czasem mają miny jakby nie wiedzieć czemu czuły się obarżone;)
Trzynaście kilometrów w tempie ekonomicznym, bo po weekendzie jakoś ciężżżkkkoooo jest zatrybić;) Cieszę się, że udało mi się wskoczyć w buty biegowe, bo już myślałem, że dziś z biegania nici. Jutro już się nie uda:( więc kolejna produkcja endorfinek mam nadzieję w środę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13