"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 17 czerwca 2015

Po "anglosasku"...

zrobiłem sobie dziś pięć i pół kilometra;) Miały być podbiegi, ale wymyśliłem bieg: dziesięć kółek po pętli 550 metrów. Z tego ok. 250m podbieg i 300m zbiegu. "Atestowany" endomondo na telefonie he,he...
Na początku oczywiście na rozgrzewkę około ośmiuset metrów z górki slalomem, a potem góra - dół;)




Po dwóch pierwszych okrążeniach zacząłem się zastanawiać się, czy nie zredukować dystansu. Do ośmiu, a nawet sześciu kółek, żeby się zbytnio nie upodlić;) Niepotrzebnie przez chwilę straciłem wiarę w siebie hi,hi... Biegało mi się świetnie! ostatnie trzy pętelki były coraz szybsze:) Tak się rozkręciłem, że kończąc miałem ochotę przedłożyć bieg w stylu anglosaskim o kolejne pętelki:)
Spodobało się to dzisiejsze bieganie: pod górkę i z górki. Muszę częściej tak potrenować:) Na pierwszy raz nie ma jednak co przeginać, więc wybrałem opcję zwizytowania jeszcze "Bałtyku";) 
W parku sprzęt wodny nie ma wzięcia:( Za to na ścieżce rekreacyjnej dwie kijarki, trzech biegaczy i kilka osób na spacerze.
Pogoda na bieganie idealna. Lekkie zachmurzenie trzynaście kresek powyżej zera na termometrze i wiaterek:)  W sumie nabiegałem trzynaście kilometrów i wiem, że żyje!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13