"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 18 czerwca 2015

Dwa w jednym...

dniu:) treningi ma się rozumieć. Po wczorajszym hasaniu dziś miała być gimnastyka. Cały dzień jednak gdzieś "chodziło" za mną bieganie hi,hi... Chciałem nawet zaproponować Monice dreptane pogaduchy, ale nie wiedziałem, czy uda mi się wyrwać na trening.
Rano zrobiłem wygibasy, a potem niestety musiałem zapomnieć o bieganiu:( Dopiero wieczorem jedząc żurek na nogi postawił mnie sms od elf_ik: "będę biegać..." A ja na to jak na lato he,he... już się szykuję i lecę :)
Uwielbiam nasze wspólne biegania, bo za Monią biegnę szybciej;) Dziś też zresztą jak zwykle było super! Piętnaście kilometrów wg endo przeleciało nie wiadomo kiedy:( Dziękuję Monika:)
 

7 komentarzy:

  1. super, ze masz z kim biegac ;) u mnie w miejscowosci biegam chyba tylko ja. Na szczescie sa takie biegi jak PKO Maraton gdzie można pobiegac większą grupą

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy spróbuj Kogoś zachęcić do biegania :) Mnie udało się parę osób wkręcić ;) Tak zawody to okazja do pobiegania w szerszym gronie i święto biegowe, ale to "wisienka na torcie" regularnego naszego biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to - jak druga osoba i jej towarzystwo, które motywuje do biegania :) Super !!! :) Serdecznie pozdrawiam i gratuluję dystansu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu prawda :) w parze łatwiej i przyjemniej :) chociaż *samotność długodystansowca* czasem jest nieoceniona ;) Pozdrowaśki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje treningi też nie są jednolite - na jednych odpoczywam podczas długich wybiegań a na innych ludzkie towarzystwo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak ja:) fajnie! Mamy podobne podejście do biegania :) Mam nadzieję, że spotkamy się na jakiejś imprezie biegowej :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13