"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 14 maja 2015

Przyzwyczajałem się...

 dzisiaj mentalnie do zabawy w piaskownicy;) żeby w sobotę na pustyni błędowskiej nie grymasić na piach butach hi,hi...
Po wczorajszej gimnastyce nogi same wręcz chciały szybszego przebierania. Zaciągałem jednak "ręczny hamulec";) żeby w piasku na bialskich polach  się nie "upodlić". Na to przyjdzie  czas już pojutrze;)

Przebiegłem dziś jak to się mówi z prędkością "ekonomiczną" nie całe jedenaście kilometrów i teraz do soboty laba:)
Nie nastawiam się na żaden konkretny wynik, ale wiadomo im szybciej zamelduję się na mecie tym lepiej he,he... Zobaczymy! Za socjalizmu mówiło się: "Jak Bóg da, a partia pomoże będzie dobrze" cha, cha... Najważniejsze to jak mawiają piloci: tyle samo lądowań (na mecie;) ile startów!
Oczywiście za duchowe wsparcie i ściskanie kciuków z góry dziękuje:)

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13