"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 29 maja 2015

Bieganie i pływanie...

czyli można powiedzieć duathlon zaliczony he,he... Wybiegając na Bialską nie planowałem powrotu przez "Bałtyk, a tym bardziej moczenia w zimnej wodzie. Tak, tak przy temperaturze otoczenia powyżej dziesięciu stopni powyżej zera woda w "Pacyfiku" wydaje się być bardzo zimna.
Zamykając pętle przy sanktuarium przypomniało mi się... Skleroza nie boli tylko trzeba się nachodzić;)  W ubiegłym tygodniu obiecywałem sobie dwa razy w tygodniu kąpiel "pod brzózkami" A, że dziś już piątek to ostatni dzwonek na wykonanie chociaż 50% planu. Co prawda myślałem nadal oszczędnościowo przed niedzielnym startem zrobić około dyszki. Przez nadłożenie drogi wyszła prawie piętnastka. I co mi tam! Rekordów bić chyba nie będę;)
Fajne dzisiejsze bieganie połączone z odnową biologiczną w naturalnym SPA to świetna prognoza na nadchodzący "łikend". Mówi się przecież "jaki piątek taki świątek":)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13