"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 22 kwietnia 2015

Wieczorowa porą...

w świetnym towarzystwie Moni, przy wymarzonej pogodzie dla biegaczy kapitalne tuptanie po mojej codziennej trasie:)
Dziękuję Monika!!!
Zakładałem dyszkę, ale wyszło wg endo prawie trzynaście kilometrów:) Nie żałuje, bo już dawno nie mieliśmy okazji spotkać się na dreptanych pogaduchach;)
Po wczorajszej gimnastyce dzisiejsze szybsze przebieranie nogami było mi bardzo potrzebne. Po ponad czterdziestu ośmiu godzinach bez biegania włażą mi jakieś bóle w kolanka, staw skokowy i w ogóle jestem jakiś rozmemłany:( Lecz wystarczy potem około godziny fajnego biegania i od razu ciało wie, że jeszcze żyje he,he...

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13