"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 24 kwietnia 2015

"Jaki piątek taki świątek"...

mówi stare porzekadło i mam nadzieje, że w niedziele się sprawdzi hi,hi... Dziś biegało mi się rewelacyjnie:) Pogoda idealna, więc na krótko.
Dwukilometrowy dobieg na rozgrzewkę do parku Lisiniec popularnie zwanym "Bałtykiem". Potem dziesięć przebieżek dla odmulenia i pętelka po ścieżce rekreacyjnej. Tam spotkałem dwie bardzo smutne biegaczki, które  też biegły dookoła glinianek ale "galowayem";)
Wyglądało, że dopiero zaczynają biegać, bo nie wiedzą jeszcze, że z uśmiechem biegnie się lżej he,he...
Kijarz Który dzisiaj sam reprezentował maszerów, też "zasłuchawkowany" z "kamienną" twarzą:( Chyba coś jest w stwierdzeniu, że stajemy się smutną nacją:(
A przecież tak niewiele potrzeba... Pozdrowienie na ścieżce biegowej przez podniesienie dłoni, uśmiech na widok Jednej(-go) z "naszych";)
W górach podobno już też zanika zwyczaj pozdrawiania się na szlaku:( Szkoda!
Dyszka przed niedzielną dychą w Krakowie bardzo fajna:) Trzecie wyjście dopiero w tym tygodniu i jedynie dwadzieścia dziewięć kilometrów na liczniku. Jutro odpuszczam, więc w niedzielę na starcie powinienem być świeży i wypoczęty.
Niemniej trzymanie kciuków polecam, bo zawsze się przydaje i dlatego za duchowe wsparcie z góry dziękuję:)

4 komentarze:

  1. A o której lecisz? Bo ja 9:30, tylko że ja cztery dychy z wąsem ;-) Także oby łydka luźną była!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek powodzenia będę trzymał kciuki!!! i "dołączę" o 11:00-tej, żeby Cię podciągnąć ;)
    "Pamiętaj możesz więcej niż myślisz" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i żeby noga podawała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) zapowiada się bardzo ciepły dzień :( a ja jestem zimnolubny ;) ale damy radę !

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13