"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 28 marca 2015

Rzadko...

biegam dzień po dniu. A dzisiaj czwarty z kolei dzień biegowy;)  czy ostatni? Okaże się jutro.
Na razie w tym tygodniu przebiegłem czterdzieści cztery kilometry, lecz jakoś wciąż mi mało hi,hi...
Od ubiegłej soboty mamy wiosnę! Co prawda było pożegnanie zimy z powitaniem wiosny oraz zakończenie sezonu w Czarcim Młynie, ale jakoś w duszy żal morsowań:( Skoro więc aura zrobiła się mało wiosenna grzech tego nie wykorzystać he,he...
Dziś rano na termometrze plus pięć stopni Celsjusza i taka sama w wodzie:) Ciekawe? Nikt nikomu nic nie mówił, nie pisał, nie namawiał...
Więc chyba skrzyknęliśmy się "telepatycznie" na posezonową sobotnią kąpiel Zmorsowanych;)

Świetna kąpiel, pięć kilometrów szybszego przebierania nogami  w kapitalnym towarzystwie i akumulatory "naładowane" endorfinami na cały weekend;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13