"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 27 marca 2015

Po ćmoku...

dwa kółka dookoła "Bałtyku" i w drodze powrotnej  dziesięć podbiegów na jasnogórskim polu namiotowym :) 
W sumie dycha i na liczniku rocznym wskoczyła siódemka z przodu;) 
Początkowo miałem te podbiegi zrobić na asfalcie, bo po deszczu trawa mokra i ślisko. 
W ciemnościach łatwo też na nierównościach "wyrżnąć orła" he,he... 
Ale zaryzykowałem i chociaż buty przemoczone to nie żałuję;) 
Po "miękkim" przyjemniej i śmieszniej hi,hi... Bo parę razy łapałem równowagę w powietrzu niczym struś pędziwiatr;) 
Zresztą od pewnego czasu bardziej bawią mnie biegi przełajowe, po krzaczorach i wertepach niż miejskie człapanie. Nie mówiąc już o bieżni, której nie cierpię i biegając w kółko czuję się jak chomik na kołowrotku;)
Dzisiaj niespodziewanie trafiłem na info o ciekawej imprezie w Niedzielę Palmową: Jurajski Bieg Przełajowy na Grzędzie Mirowsko-Bobolickiej 
W pierwszej chwili "zapaliłem" się na pierwsze zawody w tym roku. Niestety w regulaminie wyczytałem, że start o dwunastej w południe, a tu pierwszy dzień rekolekcji "na Halach"... 
Cóż wg hierarchii wartości wybór mógł być tylko jeden:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13